Pages

Wednesday, July 8, 2009

Alhamdulillah..Allah masih mengizinkan aku bernafas dan menikmati kehidupan lagi. Setelah hampir dua bulan kemalangan itu berlaku, aku dan suami semakin pulih dari kecederaan. Tetap bersyukur dan gembira dengan apa yang telah dikurniakan Ilahi, walau jauh di sudut hati masih terasa suatu kehilangan. Lebih-lebih lagi tika menerima perkhabaran teman-teman menerima kehadiran permata hati yang ditunggu-tunggu. Seketika perasaan yang tak mampu kutafsirkan datang, namun cepat2 kulontar jauh perasaan itu. Walaupun begitu aku tumpang gembira dan memanjat doa semoga Allah memelihara keselamatan putera dan puteri mereka dunia dan akhirat..ameen.

Ya Allah..Engkau Maha Mengetahui segala isi hati hambamu zahir dan batin. Engkau juga Maha Mengetahui segala yang tersirat dan tersurat, baik dan buruk, untung dan rugi nasib setiap hambaMU. Justeru Ya Allah..Aku memohon belas dan ihsanMU..janganlah kau berpaling dariku walau kadar sesaat..Bantulah hambaMU ini dan pandulah aku dalam setiap tindak dan tandukku ya Allah. Selamatkan aku,suami,anak-anakku,ibubapaku,kaum keluargaku dan sahabat2ku ya Allah dari bencana api nerakaMU, segala mala petaka dan semua fitnah dunia Ya Allah.Hanya kepadaMU kami memohon perlindungan dan pertolongan Ya Allah Ya Rabbal 'Alamin. Ameen.

Aminah munirah

No comments: